Ruskon seurakunnan myytävät ja vuokrattavat tontit

Päällistönmäeltä omakotitalollesi tontti! Uudehkolla asemakaava-alueella valmiiksi lohkottuja tontteja.  Ruskon kunnan erinomaiset ja monipuoliset palvelut alle 3 km päässä. Koulut: alakoulu ja yläkoulu n. 3 km. Päiväkoti: useita 2 –3– km säteellä. Loistavat liikuntamahdollisuudet ja paljon harrastusmahdollisuuksia. Nopea yhteys Turkuun. Kauppatorille n 12 km, Ikealle 6 km, myllyyn 7 km ja länsikeskukseen 8 km.

REKIKAAREN TONTIT

Myyntihinta  36 €:a / neliömetri

Rekikaari 5,7, 21, 23

yht. 4 tonttia Rekikaarella

Kohteita välittää:

OP Koti Turun Seutu Oy LKV

Sakari Suominen

puh 050 5457 064

sakari.suominen@op.fi

Lisätiedot:

Ruskon seurakunta / talouspäällikkö

Hanna-Maija Mäki-Laurila

puh 044 7203 702

hanna-maija.maki-laurila@evl.fi

Ruskon seurakunta vuokraa rivitalotontin

Ruskon seurakunta vuokraa Päällistönmäestä rivitalotontin, tontti 530 kiinteistötunnus: 704-404-5-56. Pinta-ala 0,4072 ha.

Lähtöhintana 36 €/neliömetrin mukaan laskettu vuokra. Vuokra on 5,3 % viisi ensimmäistä vuotta ja 8,3 % tämän jälkeen.

Tiedustelut: talouspäällikkö Hanna-Maija Mäki-Laurila 044 720 3702 tai hanna-maija.maki-laurila@evl.fi