Lähetys-Kirppis

kirpputori

Vanhatie 7, 21290 Rusko
044 7203 711

Ruskon seurakunnan kirpputori on avoinna tiistaisin klo 10 - 14. Keskiviikkoisin ja torstaisin klo 13 - 17.

Meillä on myynnissä paljon vaatteita lapsille, nuorille ja aikuisille sekä astioita, liinavaatteita, kenkiä, leluja ja kirjoja. Otamme vastaan puhtaita ja ehjiä vaatteita. Emme ota vastaan elektronikkaa, huonekaluja, kypäriä ja lasten turvaistuimia.

Tervetuloa ostoksille! Tuottomme ohjataan lähetystyöhön oman seurakunnan nimikkoläheteille. Tuemme myös oman seurakunnan diakoniatyötä. Diakonian asiakkailla on mahdollisuus saada Lähetys-Kirpppikseltä aineellista apua seurakunnan diakoniatoimistosta saatavalla tavaranhakulomakkeella. Saadulla lomakkeella voi asioida kirppiksen aukioloaikoina.  Kirppiksellä työskentelevät vapaaehtoiset auttavat mielellään löytämään sopivat tavarat.

Lähetys-Kirppis toimii Ruskon seurakuntakeskuksessa ja pihalla on parkkipaikkoja runsaasti.

myynnissä kirppiksellä ihana lasten juhlamekko

Lähimmäisen kammari

Vanhatie 7, 21290  Rusko

Lähimmäisen kammari on ruskolaisten yhteinen olohuone Lähetys-Kirppiksen yhteydessä. Poikkea kahville ja tule juttelemaan. Lähimmäisen kammarin toiminta on vapaaehtoisten varassa.

Lähetys-Kirppiksellä myytäviä naisten vaatteita
Lähetys-Kirppiksellä myytäviä vaatteita ja tavaroita