Uudistimme verkkosivumme

teksti update

Uusilla verkkosivuilla kerrotaan monipuolisesti ja selkeästi seurakunnan toiminnasta, palveluista hallinnosta ja taloudesta.

Uudet verkkosivut ovat toteutettu seurakuntien tarpeisiin suunnitellulla ja kehitetyllä Lukkari-julkaisujärjestelmällä,  jonka rakenne ja ulkoasu pohjautuvat kirkon jäsenten mielipiteisiin ja toiveisiin. Uusituilla verkkosivuilla on sekä uutta että vanhaa. Uudet sivut on tehty koko kirkolle räätälöityyn julkaisujärjestelmään, Lukkariin. Samaa verkkosivujen julkaisujärjestelmä on käytössä jo useimmissa seurakunnassa. Uudet sivut skaalautuvat myös tabletille ja älypuhelimiin.

Eri-ikäisten seurakuntalaisten toimintaan voi tutustua Tule mukaan -sivuilta.

Seurakunnan monipuolisesta tapahtumatarjonnasta löytää menovinkit Tapahtumista, joilta pääsee myös ilmoittautumaan verkossa esimerkiksi leireille, kerhoihin ja retkille. Tilaisuuksia voi hakea ajankohdan, tapahtumaluokan tai sanahaun mukaan. Ristiäisiä, häitä, hautajaisia ja kirkollisia juhlia järjestävä saa Perhejuhlat-sivuilta selkeät ohjeet juhlan järjestämiseen ja asiointiin.

Info ja asiointi -sivuilta löytyvät muun muassa virkatodistuksen tilaaminen ja muut kirkkoherranviraston palvelut, tilavuokrausasiat sekä kirkkovaltuuston ja -neuvoston pöytäkirjat, talouden asiakirjat ja tiedotteet.

Seurakunnan diakonia eli auttamistyö palveluineen on esitelty Apua ja tukea -sivuilla, ja uusilla verkkosivuilla voi jättää yhteydenottopyynnön Pyydä apua -lomakkeella. Myös palautetta ja rukouspyyntöjä voi jättää verkossa.

Kehitys jatkuu ja verkkosivuthan eivät tule koskaan valmiiksi, aina on päivitettävää, kehitettävää ja paranneltavaa.

Tervetuloa seurakunnan uusituille verkkosivuille!

2019-08-08 10:12:00.0