Takaisin kirkkoon

Korona-aikana otimme ison digiloikan täällä Ruskon seurakunnassa ja aloitimme jumalanpalveluksien välittämisen etäyhteyksin teille seurakuntalaisille, aina ei mennyt ihan nappiin lähetykset, mutta ehkä onnistuimme kuitenkin pitämään yllä hengellistä elämää ja seurakuntayhteyttä.

Osallistuminen etänä ei kuitenkaan vastaa osallistumista fyysisesti paikan päällä, joka on hyvin kokonaisvaltainen kokemus ja sen me teemme siitä vain yhdessä.

Olemme päättäneet, että adventtiajan koittaessa on aika lopettaa striimaukset ja kutsua Teidät takaisin kirkkoon yhdessä kokemaan, rukoilemaan ja tapaamaan toisia ihmisiä.

Jatkamme kuitenkin hartauksien pitämistä keskiviikkoisin jatkossakin eli pysykää linjoilla.

Meillä on ollut ikävä Teitä, nähdään kirkossa!

2021-11-09 15:08:00.0