Virkatodistus ja sukuselvitykset

Sukuselvitykset (mm. perunkirjoitusta varten)

Ruskon seurakunnan jäsenistön virkatodistukset ja sukuselvitykset tilataan ja tehdään vuoden 2022 alusta Turun alueellisessa keskusrekisterissä. Turun alueellisen keskusrekisterin sukuselvitystilausten käsittelyajat ovat tällä hetkellä normaalia pidemmät.

Virkatodistustilaukset 1.1.2022 alkaen

Ruskon seurakunnan virkatodistus ja sukuselvitystilaukset tilataan ja tehdään 1.1.2022 alkaen Turun alueellisessa keskusrekisterissä.
Valmis virkatodistus lähetetään postitse tai sen voi noutaa keskusrekisteristä.

Asiointi ja yhteystiedot:

Turun alueellisen keskusrekisterin palvelupisteessä voi asioida arkisin klo 9–14.
Flunssaoireisena ei tule asioida.
Puhelinpalveluaika on klo 9–15 numerossa 040 341 7222.
Sähköposti: turku.keskusrekisteri@evl.fi
Käyntiosoite: Eerikinkatu 3, katutaso
Postiosoite: Turun alueellinen keskusrekisteri, Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä, PL 922, 20101 TURKU

LisätietojaLinkki avautuu uudessa välilehdessä virkatodistuksen tilaamisesta Turun alueellisesta keskusrekisteristä:
(Linkki johtaa ulkopuoliselle sivustolle ja aukeaa uudessa ikkunassa).

Kirkko uudistaa virkatodistusten laatimista Linkki avautuu uudessa välilehdessä-tiedote
(Linkki johtaa ulkopuoliselle sivustolle ja aukeaa uudessa ikkunassa).

Sähköiset tilauslomakkeet

Yksityishenkilöt, yritys- ja organisaatiotilaajat: Tilaa virkatodistus - evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Ruskon seurakunnan kirkonkirjoja